نگرش

چگونه پی میبرید که نگرش تان باعث تضعیف روحیه ی شما می شود‌ و لازم است که تغییر یابد؟

نگرشتان ٬مخرب محسوب می شود اگر :

۱-برآورده کردنش غیر ممکن باشد.

۲-هر چیزی که از کنترل شما خارج است٬ تعیین کننده ی برآورده شدن با نشدن آن باشد

۳-راههای محدودی برای خوشحال کردن شما وجود داشته باشد و راههای زیادی برای ناراحت ساختن شما.

هم اکنون کنترل نگرشهای خود را بدست بگیرید و به سوالات زیر پاسخ کامل بدهید :

۱-چه چیر باعث احساس خوشحالی در شما می شود؟

۲-چه چیز باعث خواهد شد تا احساس کنید که مورد علاقه دیگران هستید؟

۳-چه چیز باعث میشود احساس اطمینان به خود داشته باشید؟

۴-چه چیز باعث میشود تا شما احساس کنید در تمام جنبه های زندگی موفق هستید؟

از مردم انتظار نداشته باشید که مطابق اصول زندگی شما رفتار کنندو خود را با آن منطبق سازند.

خصوصا زمانی که خود نیز اهل گذشت نباشیدو همچنین به خاطر داشته باشید که حتی اگر پیشاپیش نیز٬ دیگران را از اصول زندگی خود مطلع سازید٬ باز هم ممکن است سوء تفاهمهائی رخ دهد.

اگر در زندگی٬ دنبال عمیق ترین احساس رضایتمندی هستیم٬ تنها از یک راه می توانیم آن را بدست بیاوریم و آن این است که بدانیم بالاترین ارزش زندگی مان چیست و بعد خود را برای رسیدن به آن متعهد کنیم.

 ۳۶۵ گام تا موفقیت

آنتونی رابینز

Problems are not permanent. Only your soul is permanent

نظرات 13 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.marziliya.blogfa.com

هورا من اول شدم
خیلی جالب بود چند بار خوندمش

مرضیه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.marziliya.blogfa.com

$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
من آپم سری بزنی خوشحال میشم

دختر بهار شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

منم چندبار خوندمش.جواب من به هر چارتا سوال کم و بیش یکسان بود.
یعنی جوابم این بود که در هر لحظه بهترین حالت ممکن خودم باشم

یکی از همین آرش‌ها شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.yaharashha.blogfa.com

ممنونم محبوب‌جان

کیهان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

سلام مجبوب
حوبی شما؟
راستش من قبلن میامدم به لاگ شما ولی مدتی نیامدم و از شما هم خبری نبود.
حالا هم خوشحالم که شرحال هستی و از زندگی لذت می بری.
راستی باکو چه خبر؟
شادیت آرزوست.آمین

کیهان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

خوب اصولن روغن جگر جال هستش!چه بهتر که روغن جگر کوسه باشه
اصلن من از جگر جماعت خوشم میاد(شوخی)

توکا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://tookaa.wordpress.

مرسی .. دارم فکر می کنم ..

سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://sabahlarimiz.wordpress.com/

نکات جالبی بودند

مامان فرین پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

جالب بود هر چی خواستم جواب میفاوتی به سوالها بدم نشد جواب همه یه چیز بود.....

کوتلاس پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.kotlas.persianblog.ir

مطالبت خیلی جالبند!من ییه تازه کارم!
من کوتلاسم یعنی شخصییتی با 5 خط برای دست و پا و یک دایره برای سر!البته با کمی تفاوت چون 5 خط من همه جا را میگیره...آروم... آروم...
اگه همراهیم کنید و تبادل لینک کنیم خیلی ممنون میشم

یکی از همین آرش‌ها دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.yaharashha.blogfa.com

سلام محبوب‌جان

اول در مورد پستت. باید بگم من زیاد با این تونی‌خان آبم تو یه جوب نمیرفت برای همین هم با اینکه کتاباش رو خریدم ولی تقریباً نخوندم‌شون چون دیدگاهی رو مطرح می‌کند که در صورت بسط آن به چیزهای دیگر (حتی بدون بسطش به چیزهای دیگر) می‌تواند مشکل‌ساز باشد.
رابینز به طور خلاصه می‌گوید رفتارت را عوض کن تا افکارت، عقایدت، احساست ووو... عوض شود (حالا گیریم تغییر به مثبت). اما اولاً نمی‌شود (چرایش اینجا نمی‌گنجد) دوماً این در واقع همان حرف قشریونی است که می‌گویند "تو به احکام عملیه رفتار کن، اعتقاد به خدا و عشق به او و ایمان به او خود به خود در تو نهادینه می‌شود.
من این را قبول ندارم، تو داری؟

اول خیلی ممنون:) دوم نه ! منهم همه حرفهاشو قبول ندارم مخصوصا اگر منظورش این آخری باشه که شما گفتی.ولی معتقدم میشه از لابلای حرفهاش چیزهای خوبش رو یاد گرفت نمیشه؟حالا اینکه خیلی کلی بود!مثلا همین تغییر رفتار- بنظرم میگه عقایدت رو عوض کن تا رفتارت عوض بشه و نه برعکس؟ و این رو قبول دارم که با تغییر عقاید و افکارخصوصا به جهت مثبت زندگی انسان دگرگون میشه این درست نیست؟

مثل آب برای شکلات سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://tita.blogfa.com

چند بار نخووندمش.یک بار خووندم.فکر کردم.چیزی باعث خوشحالی من نمیشه.یادم نمیاد کی خندیدم.گاهی لبخند می زنم.سست و بی حال.دارم می ترسم٬نکنه دارم محو می شم اما خودم خبر ندارم.

مامان فرین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ

کتاب ؛ریشه ها؛ رو اگه نخوندی حتمن بخون که فکر میکنم حتمن خوندیش........اگر هم نه که نویسنده ش الکس هیلی هست.
کتاب عشق در سالهای وبا رو میگن خیلی زیباست که من هنوز نخوندم.
کتابهای خانوم و امینه رو هم باز اگه نخوندی واقعن توصیه میکنم.........موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد