باور ۱

باورها٬ رفتار ما را شکل می دهند. بعضی از باورها تنها یک جنبه از زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهند  در حالی که بعضی دیگر٬ از حالت تهاجمی بیشتری برخوردار هستند. برای مثال٬ باور خاصی چون : جان آدم نادرستی است٬ روابط ما با او را تحت تاثیر قرار خواهد داد٬ اما اعتقاد به اینکه آدمها درستکار هستند به گسترش روابط تان با دیگران خواهد انجامید.

باور های جهانی نظیر این باور ٬ معمولا بر اساس یک سری تعمیم هائی است که از مدتها پیش٬ تحت شرائط خاص٬ شکل گرفته اند. ممکن است کاملا آنها را فراموش کرده باشیم اما به طور ناخود آگاه اجازه می دهیم که تصمیم گیریهای ما را تحت الشعاع قرار دهند. اثراتی که این باورها بر زندگی ما دارند٬ بی نهایت هستند اما آنچه که مهم است این است نباید لزوماً اصرات منفی بگذارند.

یکی از باورهای جهانی خود را تغییر دهیدو با این تغییر هر جنبه ای از جنبه های زندگی خود را بهبود بخشید.

۳۶۵ گام تا موفقیت

آنتونی رابینز  مترجم: حواد شافعی مقدم

 

Problems are not permanent. Only your soul is permanent

Tony Robbins

نظرات 4 + ارسال نظر
رفوزه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

شاید باورهای ما عادت های ما باشند و تغییرشون بسیار دشوار!

سپیده سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://confused.blogsky.com

گاهی این باورها همون ارزش هایی می شن که من گفتم!
به نظر من باورها اشتباه نیستند این عادت ها و رفتارهای ماست که ممکنه درست یا غلط باشه

باور نمی تونه اشتباه باشه؟
به نظر من که می تونه!

سپیده سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://confused.blogsky.com

یه چیزی یادم رفت!
باورها همیشه مورد قبول همه نیستند اما به نظر من نمیشه تغییرشون داد
کم هستند کسانی که می تونن باورهاشون رو نادیده بگیرند!

درسته کم هستند چون کار آسونی نیست.

سپیده چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://confused.blogsky.com

اره منم گفتم نمی خوام بگم درست یا غلط هستن
ولی هر چی باشن باورهای تو شدن و برای تو درستن!
اگه بتونی با خودت به طور کامل بدون شک کنار بیای شاید بتونی تغییرش بدی
من می گم اول بفهمیم چی می خواهیم تا خودمونو گول نزنیم اگه ما از صمیم قلب یه چیزی رو باور داشته باشیم در ظاهر و موقت نمی تونیم تغییرش بدیم مگه این که گفتم دیگه...!

آهان !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد