بازی آرزوها

انگار منتظر بودم یکی من رو به این بازی دعوت کنه!به محض دریافت دعوتنامه گفتم : آخ جون ! بعد فکر کردم حالا این بازی چی هست ؟ چکار باید کرد؟! منظورم اینه که درسته که باید آرزو هامونو بنویسیم اما یکی دوتا که نیست ! تازه چند جور آرزو داریم یه نوع که جهان  شموله و یه نوعش هم که خوب خصوصیه٬ یا خیلی خصوصیه ؟!

از نوع اول که شامل اعطای عقل سلیم و سر براه شدن همه فرزندان آدمه بگذریم :

۱- آرزو دارم  بتونم به همه جای جهان سفر کنم .

۲-دوست دارم درباره متافیزیک و علوم ماوراء بخونم .

۳-می خوام یه جائی زندگی کنم که ارزش انسانها به مقام و پول و پارتی و جنسیت بستگی نداشته باشه!

۴-آرزو دارم دخترم  بجای زندگی در زمان گذشته و آینده ٬ زمان حال رو برای زندگی کردن انتخاب کنه.

۵-و شاید بزرگترین آرزوی من آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه است.

 

پ. ن. حوادث مربوط به طرح امنیت ملی !!؟ این چند روزه و بخصوص میدان هفت تیر ( اسمش خودش خشونته!) واقعا تاسف بار و دردناکه شاید من بهتر بود بجای نوشتن از خودم و آرزوهام از زنان کشورم می نوشتم و بی حرمتی که این روزها به اسم امنیت ملی به آنها روا می دارند...

نظرات 10 + ارسال نظر
habib دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://peykartarash.blogspot.com/

salam, engari raje be 300 kheyli asabani shode boodid?? ;) rastesh raje be in bazi weblogi ham hich chizi sar dar nayaviorrdam !! dar zamn tu karkhune ham be gheyr az aliyev mojasame haye dige oonghadr kuchikand ke aslan be cheshm nemiyand!! ;) regards

همکلاسی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

آرزو دارم شما به آرزوهایتان برسید.

از زندگی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://ahmadnia.net

سلام محبوب عزیز
از لطف تون خیلی خوشحال شدم. آرزوهاتون هم قشنگ هستند. امیدوارم بهشون نادل بشین :)

داروغه سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://juyebazm.blogfa.com

سلام محبوب جان
حقیقت اینه که این روزها جو ترسناک شده، در حالی که باید خوشحال باشیم قراره امنیت برقرار بشه!
البته نمی شه همه کارای نیروی انتظامی نادیده گرفت، این روزها سایتها و وبلاگها پر از خبر بی حرمتی و تجاوز نیروی انتظامی به زنان شده، حالا من نمی دونم چقدرش راسته چون خودم نمونهای رو دور بر خودم ندیدم که مشکل پیدا کرده باشه!
اما اینکه دارن ارذل و اوباش و جونای بیکاری که به خانوما تیکه می پرونن و مزاحمشون می شن می گیرن خودش خوبه!

کیهان سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.mkihan.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شاید در تاریخ خوانده باشی که در قدیم کشیشان بهشت را می فروختند و سند قسمتی از آن را در ازای پول به خریدار می دادند.
یک نفر هم رفت پیش کشیش بزرگ و گفت من می خواهم جهنم را بخرم.کشیش فکری کرد و گفت باشه و در ازای مقداری پول تمام جهنم را به اسم آن فرد سند زد.
آن آدم زرنگ هم قباله را برداشت و به هر کجا که میرسید می گفت من تمام جهنم را خریده ام پس بیهوده دیگر پول خود را برای خرید بهشت پرداخت نکنید زیرا من هیچ کس را به جهنم راه نمی دهم و اینگونه بود که نان کشیشهای حقه باز را آجر کرد.
حال من هم اگر امکان داشته باشد خاظرم همه غمهای عالم را بخرم تا دیگر کسی غمگین نشود.
واقعا هم بزرگترین آرزویم این است که هیچ کس در روی کره زمین غمگین نباشد.
داریوش شاه می گوید ..... و آن خدایی را ستایش می کنم که شادی را برای مردم آفرید..
شاد باشید و شربلند محبوب عزیز آمین

سیدمجید سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://neveshte.blogsky.com

آرزو برای جوانان مبارک است

کیهان سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

مرسی
شرم منده کردی
من هم آرزوم شادی شماست آمین

کیهان چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

شاد باشی.آمین

یکی از همین آرش ها چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

اولاً ممنون

دوماً فکر می‌کنم بد نیست حالا یه بار دیگه فکر کنی دوباره پنج تا آرزوی اصلیت ر بنویسی آرزوهایی که واسه خودت داری.

در ضمن چشم در اولین فرصت می‌خوام یکی از تجربه های متفیزیکی ای رو که داشتم بذارم اگه این خطهای قزمیت تلفن و اینتر نت فکسنی بذارن.

شما هم ممنون. شک کردم یه باردیگه خوندمشون. دیدم اینا هم آرزوهائیه که واسه خودم دارم دیگه :)

مثل آب برای شکلات پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

کاش حداقل به یکی شون نرسی تا آرزویی برای تلاش داشته باشی.تا زنده بمونی

جالب بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد