دعا و نیایش برای نجات زمین!

خدا خدای عشق است! این میل و اراده الهی است که هیچ انسانی عمرش را به بطالت و بیهودگی سپری نکند و به جستجوی سرگرمیها و تفریحهای دنیوی بی ارزش نباشد که هیچ ارج و اهمیتی در دنیای ارواح ندارند.

خداوند عالم این موقعیت و این امکان را به من عطا کرده است که در آن واحد در چندین نقطه از جهان بر شما ظاهر شوم و این پیام را برای تمام مردم  روی زمین که اکنون در این کره زندگی می کنند و در قید حیات هستند بیاورم. این تنها موقعیتی است که شما می توانید به صلح و آرامش و عشق دست یابید زیرا این چیزها فقط در ذات الهی یافت می شود.

 

نخست برای روحتان دعا کنید سپس برای عزیزانتان و برای یک یک انسانهای روی زمین. این ارتباط واقعی با خداوند به شمار خواهد رفت. اصلا مهم نیست مذهب و آئین شما چیست زیرا تنها بک خدای یکتا و یگانه هست که خالق همه چیز و همه کس است . خداوند در نقاط محتلف  جهان با نامها و اسامی گوناگون خطاب می شود و در ادیان و مذهبهای مختلف دنیا خدا را با نامها و القاب متعدد صدا می زنند  بهتر است خدا را " پروردگاری که خالق همه چیز است " بنامید. نکته مهم این است که شمل مایل باشید با او رابطه ای نزدیک برقرار ساخته  با اندیشه الهی مرتبط و متصل باشید.

 

جنگهائی که امروزه به خاطر بسیاری مسائل از جمله مذهب صورت می گیرد به هیچ وجه باعث خشنودی خداوند متعال نیستند شما درست مانند کودکانی کوچک و خرد سال هستید که هنوز نمی دانید چکونه رفتار کنید سعی نکرده اید الگوی خالقتان را دنبال کنید. خدائی که به همه بندگانش آزادی عمل و انتخاب عطا کرده است و در هر کاری آنان را عاری از قید و بند گذاشته است.

 

من از تمام کشور های دنیا درخواست می کنم که همه با نور الهی ارشاد شوند و ایمان بیاورند همه به سزچشمه و منشاء هستی رو آورند منشاء تمامی انسانها خداوند است  که همه را بنا به شکل و قیافه خویش آفرید.

 

من این پیام را به انسانهای دیگری نیز داده ام و اکنون در برابر شش جوانی که در کشور یوگسلاوی حضور دارند  ظاهر شده ام این پیامی است که به آنان داده ام سه واژه از معنا و مفهومی بسیار مهم برخوردارند :

 

 ارشاد : به معنی بازگشت به منشاء و سرچشمه اولیه یعنی همانا خداوند.                                                              

  صلح :  دست از مبارزات و درگیریهاو جنگهایتان بردارید . از استعمال هرگونه مواد آلوده و  شیمیائی که باعث آزردن و به خطر افتادن جان انسانها می شود و همچنین هر گونه مواد مخدر که ذهن را کند و خراب سازد خود داری کنید. ذهن شما تنها وسیله ارتباط شما با عالم ارواح  و خداوند است که خالق همه چیز است.

  دعا : از طریق دعا و نیایش شما می توانید به حضور خالقتان خداوند مهربان برسید. واژه دعا را با نگاهی تازه در نظر بگیرید و معنای حقیقی آن را در نظر آورید که به معنی بازگشت به سوی خداوند است. در ذهنتان با خداوند عالم به صحبت و راز و نیاز بنشینید و طوری با پروردگار سخن بگوئید که انگار مخاطب شما مادرتان یا همسر یا برادر و خواهرتان است.

خداوند می تواند تمام اینها و حتی به مراتب بیشتر از اینها برای شما باشد.خداوند عشق است درک و فهم است و بالاخره خداوند علم و دانش است. تمام مشکلات و نگرانیها و ناراحتیهایتان را با خدایتان در میان بگذارید و این کار را از همین امروز آغاز کنید . برای اطرافیانتان دعا کنید. برای سیاره تان دعا کنید و سرانجام برای جانتان که روحانی است دعا کنید.

...

سیاره زمین درمعرض خطری بسیار شدید قرار دارد و تمام ساکنین آن نیز در خطر هستند.استفاده از مواد شیمیائی در روی زمینها و نایودی جنگلها و همین طور هم در ذهن مردان زمینی همه و همه سرگرم نایودی سیاره شما هستند.

هشدار و تقاضاهائی که من مایلم به تمام ساکنین زمین بدهم این است که همه به سمت حقیقت ناب بازگزدند. حقیقت خدائی

آرزوی من این است که تمام مردم دنیا از هر لحظه و فرصتی که به دست می آورند استفاده کرده آن را غنیمت شمرده  به دعا و نیایش بپردازند از هر شکلی از دعا که می خواهید و به شما تسکین قلبی می دهد استفاده کنید

سعادت واقعی  یعنی بودن با خدا و یکی شدن با خدا...

برگرفته از کتاب   بانوی بزرگ عالم  نوشته آنی کرکوود  برگردان فریده مهدوی دامغانی.

پ. ن . خوندن این کتاب  به همه توصیه می شود ترجیجا به زبان اصلی . اینجا رو هم اگر حوصله داشتید frequently asked about Mary's Message ببینید.

Mary's Message to the World

by Annie Kirkwood

This book contains a series of "talks", as given by Mary, the Mother of Jesus, to Annie Kirkwood between 1987 and 1991. Mary's message contains startling warnings and instruction to people on earth. She wants people to know the coming earth changes over the next ten years, and to have time to prepare for these changes. This, however is not the real message of the book, but is intended to give validity to the message as the events happen. The real message is how to find God in our heart and mind, how to live our lives more fully conscious of our presence and purpose here on earth, and how to prepare ourselves for our re-entry into the spirit world after physical death

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

جالب بود باید حتما این کتاب رو خوند هر چند که یک کمی مشکوک می زنه !

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ب.ظ

http://video.tinypic.com/player.php?v=2dmh99j
http://8march2007.googlepages.com/Movie.wmv

به این کلیپ ستم بر زن موقوف به مناسبت ٨مارچ را نگاه کنید و به همه معرفی کنید و در وبلاگتان لینک کنید. آزادی زن آزادی جامعه است!!!



http://8march.blogfa.com/
http://17esfand.blogfa.com/

رضا سیدی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ق.ظ http://reza67.blogfa.com/

ممنونم محبوب از لطف نظرت و دیدارهای همیشگی .

حسین سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://llee.blogsky.com

سلام.خیلی ممنون از نظرت و دیدا همیشگیت از وبلاگ من.
ببخشید که مدت زیادی نبودم. همیشه موفق باشی.
حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد