روز جهانی زنان روستائی

...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.rosaryabi.blogfa.com

از اینجور خانما زیاد تو جامعه داریم ......مخصوصا روستاها ....


من اپم

فرین سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ http://farinakema.blogspot.com

محبوب جان طاعات شما هم قبول باشه عزیزم...ممنونم از گفته زیبایی که برام نوشتی.........

همکلاسی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ

از عکسها به نظر میرسه تو روستاها برابری حقوق مرد و زن بیشتر برقراره تا شهرها.
خیلی ها دم از برابری میزنند ولی میگن اگه زن کار بیرون انجام بده بهش داره ظلم میشه.
من میگم همه میتونن همه کار بکنن. نو لیمیت!
زنده باد زن با اراده ! زنده مباد مرد و زن بی اراده!

باغ رویاها چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

میگذرم از میان رهگذران٬مات٬بهت

می نگرم در نگاه رهگذران٬ کور

اینهمه اندوه در وجودم و من لال

اینهمه غوغاست در کنارم و من دور!

دیگر٬در قلب من ٬نه عشق ٬نه احساس

دیگردر جان من٬نه شور ٬نه فریاد

دشتم ٬اما در او نه ناله مجنون!

کوهم٬اما در او نه تیشه فرهاد!
........سلام خوبی؟درست هست که اونها در زندگی هیچ ندارند اما یک چیز دارند که دیگران ندارند و اون خدایی هست به خاطر دل پاکشون دارند و ما نداریم.....

باغ رویاها چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام . خوبی؟ خیلی سعی کردم لوگو شما رو به باغ رویاها اضافه کنم نشد . باغ رویاها ریخته به هم ممنون میشم اگه راهنمایی دارید برای بهتر کردن اون بگید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد