و اما زنان !!

بی خودی که من کانادا رو دوست ندارم اینم شاهدش ! از غیب رسید. از همه شون متشکرم مخصوصا خانم هما ارجمند.سبز باشید .هر چند که شاید الان زیاد به من ارتیاطی نداشته باشه ولی بالاخره دنیا خیلی کوچیکه.ا

از این سایت هم دیدن فرمایئد پلیز!ا

با خوندن این مطلب واقعا قلبم درد گرفت خوب البته من اینجا زندگی می کنم ولی نمی دونستم اوضاع اینقدر وخیمه چون توی کشور خودمون هم اکثرا دوست دارند بچه اشون پسر باشه حالا اگه راضی به سقط جنین نمی شند به دلیل روشنفکری و این چیزها نیست دلیل عمده اش ترس از اخرتشونه چون که این کار هم در دین اسلام و هم در قانون ما جایز نیست..اتفاقا یه جایی هم مطلبی در مورد سقط جنین در ایران می خوندم که اگه پیداش کنم لینکشو می ذارم اینجا .اونهم واقعا تکان دهنده بود البته شاید برای اینکار جنسیت بچه مطرح نشده بود.حالا چرا اینقد به این مسئله حساس شدم؟!!؟    


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد