جایزه بزرگ!

یه خانم نسبتاْ مسنی بود که توی رستوران هتل کار می کرد٬ هر وقت برای صبونه می رفتیم و رادین رو میدید که خوابیده٬ لبخندی می زد و می گفت: بچه که خوب شیر خورده باشه راحت می خوابه و مادرش هم راحته... من هم بچه هام خیلی خوب می خوابیدند و من به کارهام میرسیدم و ... 

یه روز سر صحبت رو بیشتر باز کردیم و گفت که از هنگ کنگ اومده و بچه هاش همه تو کانادا بدنیا اومدند و الان همشون سر خونه و زندگی خودشونند و داره نوه دار می شه و... 

پرسید شما بک گراوندتون چیه؟ ( تا جائی که متوجه شدم اینجا کسی نمی  پرسه : ور آر یو فرام؟! یا همون از کجا اومدی؟ می پرسند اصالتاْ کجائی هستی؟) وقتی شنید ایرانی هستیم یه دفه گل از گلش شکفت و گفت آهان... ایرانی ! شنیدم پرزیدنتتون!! به هر کی بچه  دار بشه یک میلیون دلار !!!! میده... 

گفتیم: به ... خبرها چه زود میرسه! 

کلی طول کشید تا فرق بین یک میلیون دلار و یک میلیون تومن رو بفهمه بعدش گفت: همش ۱۰۰۰دلار؟! اینجا که دولت سالی ۱۲۰۰ دلار میده!!! 

گفتیم : بله پس چی فکر کردی؟ فکر کردی ما یه میلیون دلار رو زدیم به جیب و راه افتادیم دور دنیا

نظرات 9 + ارسال نظر
هیس پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

سلام دارم وبلاگتان را میخوانم...

موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام خوبی؟کجا رفته بودی سفر محبوب؟عکس:)وخوام جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررر

سلام علیکم!
یادت رفته آدرس بدی عکس ها رو بفرستم

پونه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

:)))) زدیم به جیب و دور دنیا میگردیم

ولله

امین جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ http://blindday.wordpress.com

سوء تفاهم!
سوء کاشت!
سوء برداشت...

جان؟

یک دسته گل بنفشه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ق.ظ

من نمی دونم اینا خبرها رو از کجا میگیرن.یه خانم فیلیپینی دبی هفته ای یکبار می اومد واسه کارهای خونه.یک بار وقتی خواستم برمایران بهش گفتم چیزی میخوای برات بیارم.گفت مادام چاه نفت برام بیار.شنیدم ایرانیها هر کدوم یه چاه نفت دارن!!!!
فکر کن هر کدوم یه چاه نفت داریم پس باید بریم دور دنیا که هیچ کره ماه هم بگردیم.

چاه نفت

ندا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

از بس آدم رو هول میکنی دیگه گفتم کجای دنیا رفتی حداقل من عکسش رو ببینم
اگه سختته عکس نمیخوام فقط کجا رفته بودی؟

من چیکاره بیدم؟

همین بغل!‌ونکوور. میفرستم برات یه سال صبر کن

ندا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

یه سال؟تا اون موقع که خودم رفتم از نزدیک دیدیم

:)) فرستادم

دختربهار یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

آخ جون محبوب دوباره داری مینویسی
این؛ اصالتا کجایی هستیدو انگلیسی چطوری می گن؟
یک میلیون دلار! فکر کن!

دارم سعی می کنم


همون وات ایز یور بک گراوند؟ یا وات ایز یور اوریجینال کانتری!

پیمانه جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

یک میلیون دلار من کو پس ؟ لابد عطف به ما سبق نمی شود

نه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد