پائیز چه زیباست

 

رنگهای پائیزی خیلی بدیع و چشم نوازه !  

انگار طبیعت عاشق شده٬ شوریده حاله٬ پر مهر٬ آفتاب دلچسب٬ ابرهائی که با باد بازی می کنند و درختانی که با صدای باد روحنوازی...

این فصل رو دوست دارم و این روز را هم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ارادتمندان دکتر علی شریعتی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://dr-shariati.blogsky.com

سلام . با صوتی از دکتر علی شریعتی با نام ( ما متهمیم . . . ) بروز هستم . خیلی زیبا

گفته اند از دستش ندهید . التماس دعا[گل]

لطفا برای شنیدن از مرورگر internet explorer استفاده کنید .

روزنه امید پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

خیلی زیباست
اینطور نیست

روزنه امید پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

شاید دلیل دوست داشتنت این باشه که در روزهای اول پائیز سال ۱۳۵۰ یک نفر به جمعیت این کره خاکی اضافه شد که حالا داره از بدنیا آمدن در فصل پائیز و روز نهم مهر لذت میبره ؟
برای ما هم پائیز زیباست چون ۵ تا پائیزی داریم محبوبه - منصوره - مهناز - حسین واز همه مهمتر بابا

ز یبای زندگی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

عکس زیبایی که گذاشتید گویای همه نوشته های زیباتر شماست.

مهتاب شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

واقعا همچین منظره ای وجود داره؟ عین خیاله برای من :(

مرضیه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

بر عکس من تو پاییز دلم خیلی میگیره
راستی تولدتتون مبارک ببخشید با تاخیر بود

مرسی:)

ندا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام خوبی
یه هفته میشه نامه برات دادمااااااااااااااااا

پیمانه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

خوش به حالت جای منهم از پاییز لذت ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد