بعد از این همه وقت!

اوه !چقدر اینجا تار عنکبوت گرفته؟ 

 

اینترنت که هنور نداریم اما دچار یک مشکل حاد! شدم .لپ تاپم بوت ! نمیشه.نمیدونم چه بلائی سرش اومده.اینجا هم همه چیز یه خورده مشکله اگه باکو بودیم با یه تلفن به طاهر همه مشکلات کامپیوتریمون حل میشد. باید دکترش رو پیدا کنم. 

   

من بر می گردم

نظرات 9 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

با سی دی ویندوز بیا بالا فرمت کن درایو سی رو . دوباره ویندوز نصب کن ایشالا که درست میشه. ایشالا که نسوخته

عکسهای ما که روش نیست ;)

آه... دست رو دلم نذار!‌من بحز درایو سی هیج درایو دیگه ای نداشتم و همه عکسها اونحا بود!!

ندا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

تو کشوری که اینهمه از امکاناتش میکن اینترنت ندارید<؟
بعدشم خانم خانما مگه اجازه بت نمیدن از لپتاب دور وریات استفاده کنی؟
تما م این حرفا بهانست بهانه های.........

ندا جان دلبندم:)
توضیح می دم:)

کیهان یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود
همینکه خودت سالم و سر حال هستی ما را بس
شادیت آرزوست.آمین

مرسی:)

سوشیانس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ

تسلیت ما رو هم بپذیرید! :دی

آقا کمک کن تسلیت به چه درد من میخوره :دی

ندا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

شوخی کردم دختر عمه به دل نگیر

دوست جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

دوباره که شما نمینویسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:)

مهتاب شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

:*

:)

پیمانه یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام خانوم خانومها . چطوری عزیزم ؟ خوش می گذرد ... منزل نو و خیلی چیزهای نو دیگر مبارک .
حرفت را خوب می فهمم ... در مورد لپ تاپ و ان همه چیزهایی که توی ایران و باکو آنقدر آسان بنظر می رسد و در مکان جدید گیج کننده ٬ الحمدلله یکی دو تا هم نیستند ! امروز متخصص کامپیوتر و لپ تاپ ٬ فردا پرده دوز ٬ پس فردا لوله کش ٬ پسون فردا .... خلاصه بساطی است . ولی این راه را یک بار من و تو رفته ایم و لابد می توانیم یک بار دیگر هم برویم . جدی نگیر اینها را برای دل خودم گفتم که گاهی از فکر این همه تغییر دوباره مثل سیر و سرکه می جوشد . بوس

دقیقا :))

مرجان دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
خوبی؟
چه محمل دوستانه قشنگی داری؟؟؟؟؟؟؟
درمورد لب تاپت هم ناراحت نباش اگه بخوای من راهنمایت میکنم.
بای


جانم؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد