غروب روز سیزدهم

 

 

سریال بی گناهان: غربت چیز مزخرفیه! خورشید چه طلوع کنه چه غروب به حال تو هیچ فرقی نمی کنه!! 

این جمله مدتها منو به خودش مشغول کرده بود تا دیروز که فهمیدم طلوع و غروب خورشید رو دوست دارم هر جای دنیا که باشم . 

درسته که این یه مثال بوده٬ اما همه چیز میتونه همینقدر نسبی باشه، و به یه چیز دیگه بستگی داشته باشه.

نظرات 17 + ارسال نظر
ز یبای زندگی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

منم با شما موافقم.هر جای دنیا که باشم غروب و طلوع خورشیدش رو دوست دارم...هر جا که دلت اونجا باشه ،همیشه همه چیش قشنگه.
این حرفهای توی فیلمها گاهی وقتها هیچ معنایی نداره!

ندا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

چه غروب قشنگی
من که همین امروز کلی تصمیم تازه گرفتم و میخوام تو سال جدید یه ندای دیگه باشم

مهتاب جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://aeenehomahtab.persianblog.ir

آره منم دوست دارم. طلوعش رو بیشتر

:*

پژ جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://pazh.blogspot.com

غربت اونجاست که دل خوش نیست...
من طلوع رو دوست دارم، غروب درست مثل پاییز، دلمو میپوسونه...

کیهان شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام

کیهان شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

درود عزیز
امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی و به قول قدیمیها قریب تندرست باشید آمین
راستش من هم غروب خورشید را که می بینم دلتنگ میشم ! نمی دانم چرا
خوب یه حسه ! هرچند که خیلی دوست دارم اما این دلتنگی...
مرسی

همکلاسی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

هر کجا هستم، باشم،
آسمان مال من است.
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است.
چه اهمیت دارد
گاه اگر میرویند
قارچهای غربت؟

ندا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

هر کجا هستم، باشم،
آسمان مال من است.
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است.
چه اهمیت دارد
گاه اگر میرویند
قارچهای غربت؟
یادته یه بار بابات میخواست یه سری چیز برات بفرسته داد به ما تا از اصفهان بفرستیم؟
الی یه کارت تبریک خرید یادمه این شعر رو توش نوشت و برات پستش کردیم
آخی یادش به خیر

پیمانه یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . به قول خودت مهم اینه که خوش بگذرد و به خیر و سلامتی ... با غریبیش می توان یک جورهایی کنار آمد .

مرضیه چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

غروب خورشید خیلی قشنگه
به نظر من غربت مفهومی نداره وقتی ادم کنار خانوادش بهش خوش میگذره

ز یبای زندگی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

محبوب جان باورت نمیشه اما از الان عزاش رو گرفتم...میشه هی ربع ساعت یکبار پا شد و راه رفت اما هم خودت خسته میشی بس که پا میشی و میشینی هم ممکنه بقیه چپ چپ نگات کنن...البته دومی امکانش کمه چون همه خودشون هم خسته و کوفته هستن.......حالا امید به خدا.

ندا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

بابا ایول نامه ما رو نخوندی دختر عمه
مگه اینجا میایی بقیه جاهام نمیگردی؟

ندا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام محبوب جونم بهتری؟
من هیچ کدوم از وبای بلاگفا رو نمیتونم باز کنم دارم از فضولی میمیرم
زیبای زندگی برا چی هی میخواد بلند شه بشینه؟؟؟؟

:))

محمد حسین آسایش شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.roozehadineh.blogfa.com

سلام
خیلی چیزها هستند که ربطی به زمان ومکان ندارند ودرهرشرایطی دلپذیرند

عمو باربد یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ...
________________\.................../وبلاگ عمو باربد
_______________:.....o.....o........;منتظر شماست....
______________(.........(_............)
_______________:.....................:اگه قدم رنجه کنید...
________________/......__........\
_________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید...
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم...
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید...
________________(_____|_____)پس یادتون نره...
حتما تشریف بیارین! در ضمن لطفا نظر هم یادتون نره !
www.Amoobarbod.blogfa.com
[نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند]

بهار دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ http://bahar77.blogfa.com

سلام محبوب جان
تو هم که انگار نوشتنت نمیاد تو سیزده موندی. حالا که تو حس و حال نوروزی سال نو مبارک
زودی بیا بنویس
خوش باشی

پیمانه سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . کجایی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد