عادت

  

 

 نشسته بودم و فکر می کردم چقدر غم انگیز است که مردم طوری بار می آیند که به چیزی شگفت انگیر چون زندگی عادت می کنند. 

یک روز ناگهان این واقعیت را که وجود داریم بدیهی فرض می کنیم و از آن به بعد٬ بله٬ از آن به بعد دیگر تا نزدیکی های وقتی که می خواهیم دوباره دنیا را ترک کنیم ٬ در این باره فکر نمی کنیم. 

 

یوستین گوردر 

راز فال ورق 

ترجمه عباس مخبر 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ

اول شدم

مرضیه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام درسته ولی در صورتی که بخودمون بقبولونیم که شگفت انگیزه
نه اینکه پر از غصه و استرس و بعضی وقتها شادی

زیبای زندگی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

این که عادت میکنیم یه واقعیته که شاید برای خیلی موارد خوب باشه و مفید ولی برای زندگی نه.نباید عادت کرد.

ندا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
ممنون بابت عکسهای قشنگت
با دیدن این عکسا حس کردم چقدر خودخواهانه ازت میخواستم مدام به ایمیلام جواب بدی و برا وبم نظر بدی
و شما چقدر دوستانه با مشکلاتی که داشتی محبتت رو ازم دریغ نکردی
به نظر من همیشه تا دم رفتن به بدیهی بودنش عادت نمیکنیم بعضی وقتا یه اتفاقایی میفته که آدم به یاد میاره که این زندگی چقدر شگفت انگیزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد