به یاد بانو

آنی بود٬ درها وا شده بود

برگی نه٬ شاخی نه٬ باغ فنا شده بود

مرغان مکان خاموش٬ این خاموش٬ آن خاموش.خاموشی گویا شده بود.

آن پهنه چه بود: با میشی ٬ گرگی همپا شده بود.

نقش صدا کم رنگ٬ نقش ندا کم رنگ. پرده مگر تا شده بود؟

من رفته٬‌او رفته٬ ما بی ما شده بود.

زیبائی تنها شده بود.

هر رودی٬دریا

              هر بودی ٬ بودا شده بود

هشت بهشت

سهراب سپهری

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست شما سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
این یک دعوت از شما برای پیوستن به جمع بیش از 50000 نفری مشترکین بنیاد پارسیان است. شما با داشتن وبلاگ پر محتوا و با سابقه چرا اقدام به کسب درآمد از طریق وبلاگ خود نمیکنید؟برای این کار بنیاد پارسیان شرایط عالی را برای مشترکین خود فراهم کرده است که شامل پرداخت 300 تومان به ازای هر کلیک و 10000 تومان به ازای معرفی عضو جدید به شما است.شما سایت دیگری با این شرایط پیدا نخواهید کرد.برای اطلاعات بیشتر به وبلاگhttp://music-mobile.persianblog.ir/ سر بزنید و روی آگهی مربوطه در ابتدای صفحه کلیک کنید.در صورتی که قانع شدید و تصمیم به عضو شدن در این سایت گرفتید لطفا در قسمت ثبت سفارش خود نام کاربری sahar975@yahoo.com را وارد کنید.
به یک بار سر زدن و خواندن مطالبش می ارزه.
اگر سر زدین و یا عضو شدین حتما خبرم کنید.
منتظرتون هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

هر کجا هستم باشم
اسمان مال من است
پنجره عشق زمین هوا مال من است
چه اهمیت دارد گاه اگر میروید قارچهای غربت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد