بهار داره می آد!

صدای گام های بهار با اواز دلنشین پرندگان و هوای بهاری و بوی گلها عجب معجونی میشه!

و اما خبرها :

Azerbaijan to Participate in London International Jazz Competition

Azerbaijan Crossroads of Different Cultures’ Due at Baku Philharmonic

French Musicians to Give Concert in Azerbaijan

نظرات 4 + ارسال نظر
مثل آب برای شکلات شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ

بهار داره میاد و من هیچ حسی ندارم.
راستی کاش می شد زن نبود.زن بودن خیی سخته.

مامان فرین دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ http://farinakema.blogfa.com

سلام محبوب جان.نمی دونستم وبلاگ داری وگرنه مشتری پروپاقرصش بودم...اینقدر بهار رو خوشمزه توصیف کردی که هر کی دوست هم نداشته باشه عاقش میشه.راستی میشه کسی بهار رو دوست نداشته باشه؟حتما یه آدم دلمرده...به هر حال منتظر گامهای سبزش خواهیم بود.برم سراغ آرشیو....زهرا جون رو ببوس.

اطهر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

زمانی که گلدان شکست............
پدر گفت:حیف بود
مادر گفت:عمرش کوتاه بود
برادر گفت:زیبا بود
خواهرم گفت:مال من بود
ولی زمانی که قلب من شکست هیچ کس حتی آخ هم نگفت

من آپم

ye marde omidvaar دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

خوش بحال اونایی که این بوها رو می‌فهمن و این صداها رو می‌شنفن. خوش به حال شما . موفق باشین و امیدوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد