تبریک سال جدید میلادی

سال نو مبارک.

امیدوارم این سال دیگه سال صلح و صفا باشه برای همه دنیا. بیائیم امیدوار باشیم.

ما فردا عازمیم به امید خدا.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://kartvelebi.blogsky.com

سلام . امید وارم موفق و پیروز باشید . اگر ممکن است معنی این وبلاگ را برایم بنویسید Chalice

habib جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ق.ظ http://peykartarash.blogspot.com

کریسمس تو هم مبارک!

اطهر شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

پارو زدن را دوست دارم حتی اگر قایقم سوراخ باشد
تنها بودن را دوست ندارم
زیرا همیشه گریه را برایم ارمغان دارد
ادمها بی انکه تو بخواهی از پیشت می گذرند
بی انکه بدانند تو کیستی و چه می خواهی
انان می خواهند تو نباشی
عشقت را دوست ندارند
انقدر پارو می زنم که تو نگوئی مقصد را نمی بینی
به عشق تو پارو می زنم
به امید اینکه تو را در ته این دریا ببینم
به این امید که دگر روزی بی تو سپری نشود
به امید انکه من بی تو نشود پارو می زنم
اشک می ریزم گرچه قایقم سوراخ است
گرچه اب مرا به کام خود خواهد برد
وقتی که نتوانم پارو بزنم ان لحضه ایست
که به شوق دیدنت شنا خواهم کرد
تا از این طوفان بی تو بودن رهای یابم
تا از این گرداب بی تو بودن رهای یابم
تا از این گریه غم در فراق بی تو بودن رهائی یابم
تا از این .........


سال نو شما هم مبارک

بانمک یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام محبوب جان
خسته نباشی
حالت چطوره ؟
حسابی درگیر سال جدید هستی
امیدوارم سال جدید سال پر باری برای تو وخانواده محترمت باشه
برات لبی خندان ودلی مملو از شادی ونشاط برات آرزو میکنم
راستی من آپ کردم منتظر نظر گرمت هستم
ممنون
تا بعد....

دلم می خواد اینجا باشی تا توچشات نگاه کنم
کبوترای عاشــــــــــقو ازتـــوچشات هوا کنم
دلم می خواد اینجاباشی تا حزن مــن بهاربشه
ستاره ها نور بپاشن من بشینم نـــــگات کنم
دلم می خواد پـربزنم روپشت بــــوم خــونتون
برم رو طاق آسمون اسم تـــــــــورو صدا کنم
دلم می خواد پـــر بگیرم بیــام کنــارت بمونم
با گــــریه هات زار بزنم باخنده هات صفا کنم
گفته بودم هرجا بــری منم میام دنبال تـــــــو
چه کار کنم نشدکه من به عــــهد خود وفا کنم
اینجاکسی درد منوازتـــــــوچشام نمی خونه
به کــــی بگم کـــــجا بــــرم سفره دل وا بکنم
ستاره های آسمون از تــو برام قصه میگن

شاید مــنم یه روزتــــو رو تو آسمون پیدا کنم
بی تو دلم تــو تاریکی تا آخرشب می میره
دلم می خواد که روزبیاد وشب ازاون جدا بشه
بی تو زمونه سردشه نمی دونم چه دردشه
دلم می خواد یه روز بیـــــــاد درد دلو دوا کنم


اطهر یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

نگاه توست که رنگ دگر دهد به جهان

اگر که دل بسپاری به مهر ورزیدن

اگر که خو نکند دیده ات به بد دیدن

امید توست که در خارزار ، کوه، کویر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد