شب یلدا مبارک !

امروز یه اس ام اس با مزه گرفتم :

بیا ای دوست کمی وارونه گردیم

برای هم بیا دیونه گردیم

شب یلدا شده نزدیک ای دوست

برای هم بیا هندونه گردیم !

یلداتون توپ !!!

خوبی این کوته پیام ها می تونه این باشه که اداب و رسوم رو به نوعی تقویت کنه از این نظر که من تا حالا ندیده یا نشنیده بودم که یلدا رو بهم تبریک بگند ولی امروز از صبح دارم تبریک دریافت می کنم . که این از نظر من زیباست.هر چیزی که بتونه احساس ادمها رو به هم نزدیک کنه قشنگه.

یکی دیگه :

روزتان به سرخی انار

شبتان به شیرینی هندوانه

خنده اتان مانند پسته

و عمرتان به بلندی شب یلدا !

شب یلدا پیشاپیش مبارک

باز هم :

عمرتون صد شب یلدا

دلتون قد یه دریا

توی این شبهای سرما   یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت  غم بمونه واسه فردا

راستی جوجه ها رو امروز میشمارند ؟!!

نظرات 2 + ارسال نظر
اطهر شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

گفته بودم چو بیائی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیائی

anaatena شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.ba2.blogfa.com




با سلام

وبتو دیم عالی بود دست مریزاد
بیا به منم یه سر بزن

درهای زندگی بسته نیست،
چون چشمهای تو هنوز با من حرف می زنند،
ومن می توانم بهترین غزلهای زندگی را بخوانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد