پراکنده

نوامبر 6 انتخابات مجلس در اذربایجان برگزار خواهد شد از مدتها قبل زمزمه تغییر حکومت بدلیل بدست گرفتن کرسی های مجلس توسط حزب مخالف شنیده میشد که البته همین اشوب ها و رجز خوانی ها در انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش هم کم نبود اما این بار صحبت از یک انقلاب رنگی مثل انچه در اوکراین و گرجستان اتفاق افتاد است و نمیدونم به چه دلیل اینها فکر می کنند انقلاب فقط نارنجی اش خوبه ! چون توی اجتماعاتشون به تقلید از اوکراین لباس نارنجی می پوشند !!چند روز پیش یکی از همکارا می گفت لباسهای رنگ نارنجی در سطح شهر حراجه نمی خوای ؟!!                          

 

به هرحال بقول اینجایی ها پرابلم ماایرانی ها در اینجا رفتن این یکی و امدن ان یکی- رنگ انقلاب و یا اینکه کدوم بیشتر به فکر مردم هستند نیست ( کسی به فکر مردم هست ؟!) نگرانی ما از شایعه ای است که مدتیه بین مردم دهن به دهن می چرخه ! میگند مخالفین حکومت فعلی از طرف امریکا حمایت میشند بدلیل اینکه پرزیدنت فعلی در اخرین سفر رامسفلد به باکو ( چند ماه پیش ) با پایگاه قراردادن اذربایجان برای حمله احتمالی ( خدا اونروزو نیاره ) به ایران موافقت نکرده  ولی اگه خبر این رادارها درست باشه این شایعه هم رو هواست .                                                                             

 یه شایعه دیگه هم هست که می گند با توجه به اینکه نفت اذربایجان بیشتر در دست بیریتیش پترولیومه و امریکا سهم  بیشتری می خواد ممکنه بخواد شیطنت هایی بکنه !! بهر حال شایعه شایعه است و درست و غلط بودنش رو زمان تعیین می کنه !

                                                                                                                              

پرابلم دیگه ای که ما حسابدارها  از فردا باهاش رو برو هستیم تغییر ارزش واحد پول اینجا یعنی مناته به این معنی که هر پنج هزار منات فعلی معادل یک منات خواهد شد به این ترتیب منات از دلار گرونتر میشه !! چون الان بعد از افت شدید نرخ دلار در چند هفته اخیر هر دلار تقریبا معادل 4590 مناته و اگه طبق بخشنامه وزارت مالیات ( بله وزارته !) بخواهیم از فردا نرخ جدید رو برای خرید و فروش ها استفاده کنیم ( البته ازمایشی و از اول سال جدید میلادی بطور رسمی ) حدس می زنم تا مدتی همه چی قاطی پاتی میشه ! از لحاظ سیستم ها و گزارشهای مالی !!                                                              

اخه این چه طرز تغییر ارزش پوله؟!! شما هم اگه می خواستید از ترکیه( استاد بزرگ ) پیروی کنید به همون برداشتن سه تا صفر اکتفا می کردید دیگه  برادر من !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد